ביקור יוצא דופן של בכירי התקשורת הזרה בסיור סליחות בירושלים

    הכתבים סיירו בבתי הכנסת השונים, למדו על מנהגי העדות ביהדות, וקיבלו טעימה ממאכלים וקטעי נגינה מסורתיים
    שלמה בן יוסף No Comments on ביקור יוצא דופן של בכירי התקשורת הזרה בסיור סליחות בירושלים

    את העיתונאים הדריך מורה הדרך הוותיק צבי גולדוואג, אליהם נלווה רב בית כנסת "אחדות ישראל" הרב בנג'י לוין, נכדו של הרב הירושלמי המפורסם רבי אריה לוין שענה לשאלותיהם והתראיין תוך כדי כך לעשרות אמצעי תקשורת

    הכתבים סיירו בבתי הכנסת השונים, למדו על מנהגי העדות ביהדות, וקיבלו טעימה ממאכלים וקטעי נגינה מסורתיים
    21:00
    04.05.24
    אפרים קמיסר No Comments on צפו: אפרים קמיסר מארח את 'מלך הווקאל' ארי גולדוואג

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ירושלים, העוטה בימים אלו של 'הימים הנוראים' הילה של חסד ורחמים, ארחה השבוע כחמישים כתבים זרים, הפועלים בישראל, בהם מבכירי כלי התקשורת הגדולים, שעזבו לכמה שעות את דיווחיהם מן השטח, ופסעו לראשונה בחייהם, לתוך עולם ומלואו, של תרבות בני העדות היהודיות השונות, האומרים בימים אלו סליחות, תוקעים בשופרות, ושרים מנגינות המלוות את בתי הכנסת והמתפללים זה מאות בשנים.

    נציגי כלי התקשורת מרחבי העולם ובהם בין היתר עיתונאים מיפן, סין, קוריאה, ארה"ב, רוסיה, קנדה, צרפת, אנגליה, גרמניה, סקנדינביה, אפריקה ואוסטרליה, השתתפו בסיור חווייתי מרגש, שארגנה להם המחלקה הדתית בלע"מ בראשותו של אריאל קצובר, בסמטאות ירושלים.

    הם שמעו על משמעות המושג סליחה ביהדות, על עשרת ימי התשובה שבין כסה לעשור, על ההבדלים בין ראש השנה כפי שמצוין ביהדות לבין ציונו בשאר העולם, וכן על תקופת הימים הנוראים, המנהגים, ותרבויות העדות השונות.

    את העיתונאים הדריך מורה הדרך הוותיק צבי גולדוואג, אליהם נלווה רב בית כנסת "אחדות ישראל" הרב בנג'י לוין, נכדו של הרב הירושלמי המפורסם רבי אריה לוין שענה לשאלותיהם והתראיין תוך כדי כך לעשרות אמצעי תקשורת.

    הכתבים סיירו בבתי הכנסת השונים, למדו על מנהגי העדות ביהדות, וקיבלו טעימה ממאכלים וקטעי נגינה מסורתיים.

    עם סיום הסיור, ביקשו עיתונאים רבים מכלי התקשורת הזרים להתמיד בפעילות תרבותית זו של לע"מ, גם סביב חגים יהודיים נוספים בלוח השנה.



    0 תגובות